در این سایت مقالات معتبر در زمینه خانواده، رفتار با همسر، نحوه برخورد با دوست همسر، روش رویایی با مادرزن و مادر شوهر و روشهای نوین حل اختلافات و زنای زن و شوهر در خانه و یا محل کار قرار داده شده است. روزانه به مقالات آن افزوده میشود.

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 34620

شناسایی مشکلات جنسی زنان که مردان باید بدانند


شناسایی مشکلات جنسی زنان که مردان باید بدانند

کسب آگاهی درباره مشکلات جنسی زنان چه کمکی به افراد می کند؟ به طور معمول مشکلات و اختلافات جنسی باعث به وجود آمدن اختلالاتی در چرخه پاسخ جنسی می شوند و میزان رضایت جنسی زوجین را تا حد زیادی کاهش می دهد.

بر اساس تحقیقات انجام شده بسیاری از افراد درگیر این مشکلات می باشند اما به خاطر عواملی مانند ترس و خجالت از مطرح کردن مسائل جنسی می ترسند و در این زمینه به خصوص زنان به دنبال راه درمان نمی روند در حالی که ممکن است به مدت طولانی با این مشکلات درگیر باشند و زندگی زناشویی آن ها با مشکلاتی رو به رو شود.

در این مقاله به بررسی رایج ترین مشکلات جنسی می پردازیم که با مطالعه آن می توانید به بسیاری از سوالاتتان پاسخ دهید.

پیشنهاد مشاور: مشاوره زناشویی تهران و اختلال عملکرد جنسی زنان و مردان

مشکلات رایج جنسی زنان
بسیاری از زنان در دوره هایی از زندگی شان در سنین مختلف با مشکلات و اختلالات جنسی رو به رو می شوند و علاوه بر مشکلات جنسی بسیاری از عوامل روانشناختی در ایجاد این اختلالات تاثیر می گذارد در ادامه این مقاله به بررسی مشکلات رایج در این زمینه اشاره می کنیم.

مشکلات جنسی زنان: بی میلی جنسی
برای بسیاری از زنان در برهه های مختلف زندگی شان، بی میلی جنسی اتفاق افتاده است از جمله آن ها می توان به طول دوران بارداری و پس از زایمان اشاره نمود هم چنین زنان به خاطر شرایط فشار و استرس زیاد دچار بی میلی جنسی می شوند، برای بی میلی جنسی عوامل بسیاری بیان شده است که می توان به موارد زیر اشاره نمود.

وجود مشکلات عاطفی و ارتباطی با همسر
افسردگی
سابقه مشکلات روحی یا آسیب های جسمی
خستگی
اختلالات هورمونی
یائسگی
سوء مصرف مواد یا الکل
مصرف برخی از داروها
مشکلات جنسی زنان، ناتوانی در رسیدن به ارگاسم
ارضا نشدن زنان و یا ناتوانی آن ها در رسیدن به ارگاسم به دو شکل اولیه و ثانویه در زنان بروز می کند در نوع اول زن هرگز ارگاسم را تجربه نمی کند اما در شکل ثانویه در گذشته زن تجربه ارگاسم را داشته است اما اکنون در زمینه جنسی دچار مشکل شده است.

منبع:کانون مشاوران ایران-شناسایی مشکلات جنسی زنان که مردان باید بدانند

  انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 40

برچسب های مهم

شهرک غرب پاکنژاد چهارراه سرو خیابان گلها پلاک 5

مرکز مشاوره و روانشناسی مشاورانه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما