در این سایت مقالات معتبر در زمینه خانواده، رفتار با همسر، نحوه برخورد با دوست همسر، روش رویایی با مادرزن و مادر شوهر و روشهای نوین حل اختلافات و زنای زن و شوهر در خانه و یا محل کار قرار داده شده است. روزانه به مقالات آن افزوده میشود.

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 6
  • بازدید کل : 34633

آیا در مورد رابطه با زن متاهل می دانید؟!


آیا در مورد رابطه با زن متاهل می دانید؟!

رابطه با بانوان متاهل از جمله معضل هایی است که گریبان گیر جامعه ما در همه ی ادوار بوده است...رابطه با زنی که متعلق به زندگی دیگریست و در مواقعی مادر چند کودک است!

علت تمایل زن متاهل به رابطه با سایر آقایان

بسیاری از زنانی که تمایل به رابطه با افراد دیگر دارند از زندگی مشترک فعلی خود ناراضی هستند و این نارضایتی ممکن است علل مختلفی داشته باشد از جمله
بسیاری از زنان خیانتکار ادعا می کنند که به زور خانواده ازدواج کردند و مرد زندگیشان قابل قبول نیست

گروه دیگر معتقدند که همسرشان نیز خیانت کار است و پای بند زندگی مشترک نیست

عده‌ای دیگر معتقدند که اصلا با شریک زندگی مشترک خود تفاهم ندارند و در زندگی‌شان درک متقابل به هیچ وجه وجود ندارد آنان نیز اعتراف می‌کنند که زندگی مشترکشان هیچ نقصی ندارد.

و همینطور شریک زندگی مشترکشان از صمیم قلب به زندگی و به شخص علاقه‌مند و متعهد است اما مشکل تنوع طلبی موجب خیانت زن شده است

تمام دلایل و بهانه های ذکر شده به هیچ وجه محکمه پسند نیست

و بهتر است اگر زوجی در زندگی شان احساس کوچک‌ترین مشکلی می‌کنند نزد مشاور و روانشناس بروند و هر چه سریعتر اقدام به برطرف کردن مشکلات بکنند

و تحت نظر متخصص خانواده باشند از نظر روحی و روانی کسی که به شریک عاطفی و شریک زندگی مشترک خود خیانت می کند احساس آرامش و ثبات روحی خود را از دست خواهد داد برای مرور زمان احساس افسردگی و پوچی وجود او را فرا خواهد گرفت .

افراد که در اصطلاح عامیانه از این شاخه به آن شاخه می‌پرند در زندگی شخصی خود هدف معینی ندارند و پس از مدتی از اعمال خود پشیمان خواهند شد.


علتهای دیگری نیز در بروز خیانت نقش دارند مانند کمبود های خانوادگی و ضربه های روحی که فرد در دوران کودکی و هنگام شکل‌گیری شخصیت با آن مواجه می‌شود و برای او حل نشده باقی میماند از دیگر موارد می‌توان به عدم تصمیم گیری مناسب و نداشتن قدرت تصمیم گیری حین ازدواج نام برد.


گاهی انسان تحت عواملی همچون فشار اطرافیان و یا شرایط خاص خود ازدواج نموده و حین ازدواج و پس از چندین سال زندگی مشترک در پی ارضا شدن روح خود پی خواسته هایی که به آنها نرسیده رفته و مدام در سراب خیانت فرو میرود.


توصیه به بانوان و عزیزانی که فکر می کنند این معضل در کمین زندگیشان نشسته این است که با غنای روح خود و پرورش سطح فکری خود را از این منجلاب بیرون کشیده و با اتخاذ تصمیم صحیح راه زندگی خود را با آگاهی برگزینید .

افراد می‌گویند در زندگی فعلی به خواسته های من توجه نمی شود و مدام تحت آزار اجبار قرار دارم به عبارتی این افراد به جای مواجهه و حل کردن مشکلات با انجام اشتباهات مکرر از زیر فشار آن در رفته و اوضاع خراب تر می کنند.

این در حالیست که در این موارد وجود هیچ مشکل و کمبودی در زندگی فعلی ارتکاب خیانت را توجیه نمی کند و فرد ملزم است به جای فرار با مشکلات مواجه شود و آنها را به هر نحوه حل کند مواردی هم هستند که افراد ناخودآگاه و بدون آگاهی مرتکب خیانت شده و زمانی به خود می آیند که در منجلاب آن غرق شدند .

این افراد دارای دوستی های نامناسب و تفریحات ناسالم هستند و مشکل بی هدفی و عدم اغنای روحی و روانی را دارند بهتر است با شناخت کامل از خود و شرایطی که در آن قرار دارند از بروز مشکلات این چنینی جلوگیری کرده برای کمال ادب را پی گیرند.


مجازات رابطه با زن متاهل در دین اسلام

رابطه یک زن و یک مرد که بدون محرمیت انجام میشود را زنا میگویند که از نوع بدترین گناهان محسوب میشود در آیین یهودیت و مسیحیت نیز زنا از بدترین و شنیع ترین گناهان یاد شده است.

جدا از حکم زنا و رابطه با زن متاهل در مسائل مذهبی و ادیان مختلف چنین کاری کاملا غیر انسانی است و در جامعه نیز فرد خیانتکار مطرود است.

بیماری تنوع طلبی جنسی تنوع طلبی جنسی یک نوع بیماری روحی و جنسی است که فرد مبتلا به آن قادر به تعهد به یک شخص و زندگی صرفاً با وی نیست.

پس از مدتی دچار دلزدگی شده و به سمت شخص دیگر با شرایط دیگری خواهد گرفت چنین افرادی از پذیرفتن بار مسئولیت و تعهد مدام طفره می روند شاید عجیب به نظر برسد اما بیشترین عامل به وجود آورنده سردی و دلزدگی در روابط و زندگی مشترک مربوط به ماهواره و شبکه‌هایی است .

به صورت هدفمند و حساب شده زندگی زوج های ساده که پایبند و مقید آنها هستند را تحت شعاع قرار می‌دهد علاوه بر ماهواره تمام رسانه ها و برنامه هایی که زندگی زوج ها علی الخصوص زوج های جوان را تحت فشار قرار می دهند همه درصدد ایجاد روحیه تنوع طلبی جنسی و بی بندوباری هستند.

اما جالب است که در نظر اول تماشای این دسته از فیلم ها به هیچ وجه مخرب نیست بلکه سرگرم کننده است اما با دقت در طرز صحبت کردن دیالوگ ها و طرز فکر کاراکترها می‌توان متوجه نقشه اصلی دست‌های پشت پرده شد و به راز خرج سرمایه های هنگفت برای چنین سریال‌هایی پی برد.

متاسفانه دشمنان تا حدود زیادی موفق سست کردن بنیان های خانواده شده اند با زندگی خانواده های بسیاری بازی کرده اند اما خوشبختانه به تازگی با ایجاد آگاهی و شفاف سازی و برملا شدن انگیزه ی دشمنان مخاطبان با احتیاط و با آگاهی هرچه تمام تر قدم برمی دارند

  انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 165

برچسب های مهم

شهرک غرب پاکنژاد چهارراه سرو خیابان گلها پلاک 5

مرکز مشاوره و روانشناسی مشاورانه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما